Na osnovu člana 83. Zakona o zaposlenima u autonomnim pokrajinama i jedinicama lokalne samouprave (“Sl. glasnik RS“, br. 21/2016, 113/2017, 95/2018, 114/21, 113/2017-dr. zakon, 86/2019-dr. zakon, 157/2020-dr. zakon, 123/2021-dr. zakon i 92/2023) i člana 5. `Uredbe o sprovođenju internog i javnog konkursa za popunjavanje radnih mesta u autonomnim pokrajinama i jedinicama lokalne samouprave („Službeni glasnik Republike Srbije“ br. 107/23), zamenik načelnika Opštinske  uprave opštine Mali Zvornik,  oglašava

INTERNI KONKURS ZA POPUNJAVANJE
IZVRŠILAČKIH RADNIHMESTA U
OPŠTINSKOJ UPRAVI OPŠTINE MALI ZVORNIK

Radna mesta: Šef službe za lokalno ekonomski razvoj i Koordinator lokalnog ekonomskog razvoja 

I  Organ u kome se radna mesta popunjavaju:

 – Opštinska uprava opštine Mali Zvornik, ul. Kralja Petra Prvog, br. 38

II Radna mesta koje se popunjavaju:

  1. Naziv radnog mesta:Šef službe za lokalno ekonomski razvoj, zvanje:Savetnik u organizacionoj jedinici Odeljenje za privredu, inspekcijske poslove, urbanizam i objedinjenu proceduru, 1 izvršilac

IOpis poslova: rukovodi radom službe, organizuje i obezbeđuje uslove za obavljanje poslova i zadataka iz delokruga rada službe, stara se i odgovoran je za ažurno, efikasno i zakonito izvršavanje poslova i zadataka, ostvaruje saradnju sa drugim službama, odlučuje u skladu sa aktima Opštinske uprave o pravima, dužnostima i odgovornostima radnika u službi u vršenju poslova i zadataka, stara se o pravilnom rasporedu poslova i o stručnom osposobljavanju i  usavršavanju radnika, učestvuje u izradi i pripremi materijala za Opštinsko veće i Skupštinu opštine iz delokruga rada službe, priprema izveštaje o radu službe, pruža stručna uputstva, koordinira i nadzire rad zaposlenih u službi, obavlja samostalno složene poslove kao što su izrada, sprovođenje, nadzor, kontrola i evaluacija Strategije lokalnog održivog razvoja; izrada, sprovođenje, nadzor, kontrola i evaluacija Programa lokalnih podsticajnih mera za privlačenje ulaganja; izrada, sprovođenje, nadzor, kontrola i evaluacija Godišnjeg Programa promotivnih aktivnosti o investicionim potencijalima; sprovođenje, nadzor, kontrola i evaluacija standarda povoljnog poslovnog okruženja, izrada liste potencijalnih projekata za JPP; poslove izbora privatnog partnera u ponuđenom projektu JPP; poslove realizacije ugovorenog projekta javno privatnog partnerstva, unapređenje i razvoj instrumenata lokalne razvojne politike kojima se podstiče privlačenje ulaganja;  uz povremeni nadzor neposrednog rukovodioca, ali bez pojedinačnih uputstava neposrednog rukovodioca i uz obraćanje neposrednom rukovodiocu samo kad je problem složen i zahteva dodatno znanje i iskustvo, obavlja i druge poslove po nalogu rukovodioca odeljenja i načelnika opštinske uprave.

IIUslovi za obavljanje poslova: Stečeno visoko obrazovanje na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, master strukovnim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu, najmanje tri godine radnog iskustva u struci, kao i potrebne kompetencije za obavljanje radnog mesta.

 

  1. Naziv radnog mesta:Koordinator lokalnog ekonomskog razvoja, zvanje:Mlađi savetnik u organizacionoj jedinici Odeljenje za privredu, inspekcijske poslove, urbanizam i objedinjenu proceduru, 1 izvršilac

IOpis poslova: izrada Lokalnog akcionog plana zapošljavanja; sprovođenje, nadzor, kontrola i evaluacija Lokalnog akcionog plana zapošljavanja i saradnje sa Nacionalnom službom za zapošljavanje; priprema i izrada štampanih promotivnih materijala o investicionim potencijalima, priprema i izrada elektronskih (digitalnih) promotivnih materijala o investicionim potencijalima; poslove predstavljanja investicionih potencijala na domaćim i međunarodnim sajmovima i skupovima; kontinuirano praćenje zvaničnih veb stranica domaćih i međunarodnih organizacija, državnih subvencija, kredita i donatora u vezi sa javnim pozivima za podnošenje projekata na koji se mogu javiti JLS i/ili druga zainteresovana lica sa sedištem na teritoriji JLS, a u cilju obezbeđenja sredstava za finansiranje lokalnih razvojnih programa; poslove prijave na konkurse i javne pozive objavljene od strane domaćih i međunarodnih organizacija u cilju obezbeđivanja sredstava za finansiranje lokalnih razvojnih programa; administriranje baze podataka o postojećim ulaganjima – domaćim i stranim investitorima, visini i tipu investicije i broju zaposlenih; poslove formiranja i administriranja baze podataka o infrastrukturnoj opremljenosti parcela koje se nude na prodaju potencijalnim investitorima; poslove formiranja i administriranja baze podataka o lokalnim komunalnim taksama, porezu na imovinu i doprinosima; poslove formiranja i administriranja baze podataka o zaposlenima na teritoriji JLS; poslove formiranja i administriranja baze podataka o nezaposlenima na teritoriji JLS; poslove formiranja i administriranja baze podataka o poslovnom prostoru u vlasništvu JLS i javnih preduzeća koja se mogu ponuditi u zakup/prodaju; poslove formiranja i administriranja baze podataka o poslovnom prostoru i zemljištu u privatnom vlasništvu na teritoriji JLS; poslove formiranja i administriranja baze podataka o podnetim prijavama po osnovu objavljenih konkursa i javnih poziva, njihovom statusu i iznosu sredstava za koji su podnete prijave; obavlja i druge poslove po nalogu šefa službe, rukovodioca odeljenja i načelnika opštinske uprave.

IIUslovi za obavljanje poslova: stečeno visoko obrazovanje na osnovnim akademskim studijama u obimu od najmanje 240 ESPB bodova, master akademskim studijama, master strukovnim studijama, specijalističkim akademskim studijama, specijalističkim strukovnim studijama, odnosno na osnovnim studijama u trajanju od najmanje četiri godine ili specijalističkim studijama na fakultetu i najmanje jednu godinu radnog iskustva u struci ili najmanje pet godina provedenih u radnom odnosu kod poslodavca iz člana 1. st. 1. i 2. Zakona o zaposlenim u autonomnim pokrajinama i jedinicama lokalne samouprave, kao i potrebne kompetencije za obavljanje radnog mesta.

III Mesto rada:Opštinska uprava opštine Mali Zvornik, ul. Kralja Petra I, 15 318 Mali Zvornik.

IV  Kompetencije koje se proveravaju u izbornom postupku za radno mesto: Šef službe za lokalno ekonomski razvoj:

U izbornom postupku se proveravaju posebne funkcionalne kompetencije i motivacija za rad na radnom mestu.

 Postupak i način provere kompetencija:

  • Posebne funkcionalne kompetencije:

Posebne funkcionalne kompetencije za oblast rada:

a) Poslovi rukovođenja:

Ispituju se znanja i veštine:opšti, strategijski i finansijski menadžment;upravljanje ljudskim resursima;organizaciono ponašanje, upravljanje promenama, upravljanje projektima, strategije i kanali komunikacije;upravljanje javnim politikama.

 Proveravaće se putem razgovora sa komisijom ( usmeno).

b)Studijsko-analitički poslovi:

Ispituju se znanja i veštine:metode i tehnike analiziranja planskih dokumenata i propisa i izrade izveštaja o stanju u oblasti; tehnike i metode sprovođenja ex-ante i ex-post analize efekata javnih politika/propisa i konsultativnog procesa i izrade odgovarajućih izveštaja;identifikovanje resursa neophodnih za upravljanje javnim politikama–costing;metodologija pripreme dokumenata javnih politika i formalnu proceduru za njihovo usvajanje;metodologiju praćenja, sprovođenja, vrednovanja i izveštavanja o efektima javnih politika.

Proveravaće se putem pisane simulacije.

Posebne funkcionalne kompetncije za određeno radno mesto:

v) Planska dokumenta, propisi i akta iz nadležnosti i organizacije organa:Plan razvoja opštine Mali Zvornik, Statut opštine Mali Zvornik

g) poznavanje propisa iz delokruga radnog mesta:Zakon o planskom sistemu Republike Srbije, Zakon o lokalnoj samoupravi

         Proveravaće se putem razgovora sa komisijom (usmeno).

  • Procena motivacije za rad na radnom mestu i prihvatanje vrednosti jedinice lokalne samouprave proveravaće se putem razgovora sa Komisijom (usmeno).

VKompetencije koje se proveravaju u izbornom postupku za radno mesto:Koordinator lokalnog ekonomskog razvoja

U izbornom postupku se proveravaju posebne funkcionalne kompetencije i motivacija za rad na radnom mestu.

 Postupak i način provere kompetencija:

  1. Posebne funkcionalne kompetencije:

Posebne funkcionalne kompetencije za oblast rada:

a) Studijsko-analitički poslovi:

 Ispituju se znanja i veštine:metode i tehnike analiziranja planskih dokumenata i propisa i izrade izveštaja o stanju u oblasti; tehnike i metode sprovođenja ex-ante i ex-post analize efekata javnih politika/propisa i konsultativnog procesa i izrade odgovarajućih izveštaja;identifikovanje resursa neophodnih za upravljanje javnim politikama–costing;metodologija pripreme dokumenata javnih politika i formalnu proceduru za njihovo usvajanje;metodologiju praćenja, sprovođenja, vrednovanja i izveštavanja o efektima javnih politika.

Proveravaće se putem pisane simulacije.

Posebne funkcionalne kompetencije za određeno radno mesto:

v) Planska dokumenta, propisi i akta iz nadležnosti i organizacije organa:Plan razvoja opštine Mali Zvornik, Statut opštine Mali Zvornik

v) poznavanje propisa iz delokruga radnog mesta:Zakon o planskom sistemu Republike Srbije, Zakon o lokalnoj samoupravi

         Proveravaće se putem razgovora sa komisijom (usmeno).

  1. Procena motivacije za rad na radnom mestu i prihvatanje vrednosti jedinice lokalne samouprave proveravaće se putem razgovora sa Komisijom (usmeno).

VI Pravo učešća na internom konkursu:

Na internom konkursu mogu da učestvuju službenici zaposleni na neodređeno vreme u Opštinskoj upravi opštine Mali Zvornik.

Pravo učešća na internom konkursu imaju službenici u zvanju Savetnika, za radno mesto pod brojem 1. ili službenici koji ispunjavaju uslove za napredovanje u zvanje Savetnika, kao i službenici u zvanju Mlađeg savetnika, za radno mesto pod brojem 2. ili službenici koji ispunjavaju uslove za napredovanje u zvanje Mlađeg savetnika.

VII Prijava na interni konkurs vrši se na propisanom obrascu prijave

Obrazac prijave na ovaj konkurs dostupan je na internet prezentaciji Opštinske uprave opštine Mali Zvornik ili ga u štampanom obliku mogu preuzeti u šalter sali Opštinske uprave.

Prilikom predaje prijave na interni konkurs, prijava dobija šifru pod kojom podnosilac prijave učestvuje u daljem izbornom postupku.

Podnosilac prijave će biti obavešten o dodeljenoj šifri u roku od tri dana od dana prijema prijave putem imejl adrese.

VIII Rok za podnošenje prijave

Rok za podnošenje prijave na interni konkurs je 8 (osam) dana i počinje da teče od 22.08.2024. godine i ističe 29.08.2024. godine.

IX Adresa na koju se podnosi prijava  na interni konkurs:

Opštinska uprava opštine Mali Zvornik u Malom Zvorniku, ul. Kralja Petra I, šalter sala Opštinske uprave, sa naznakom „za interni konkurs“.

X Dokazi koji se prilažu uz prijavu na konkurs

Ako je učesnik konkursa službenik, umesto uverenja o državljanstvu i izvoda iz matične knjige rođenih službenik podnosi rešenje o raspoređivanju ili premeštaju na radno mesto u organu, službi ili organizaciji u kojoj radi ili rešenje da je neraspoređen.

XI Dokazi koji se dostavljaju tokom izbornog postupka

  1. Overena fotokopija diplome kojom se potvrđuje stručna sprema;
  2. Orginal ili overena fotokopija dokaza o položenom stručnom ispitu za rad u državnim organima;
  3. Orginal ili overena fotokopija dokaza o radnom iskustvu u struci (potvrde, rešenja i drugi akti kojima se dokazuje na kojim poslovima, sa kojom stručnom spremom i u kojem periodu je stečeno radno iskustvo);
  4. Orginal ili overena fotokopija rešenja o raspoređivanju ili rešenja da je službenik neraspoređen.

Svi dokazi se prilažu u orginalu ili u fotokopiji koja je overena kod javnog beležnika.

Kao dokaz se mogu priložiti i fotokopije dokumenata koje su overene pre 1. marta 2017. godine u osnovnim sudovima, odnosno opštinskim upravama.

Fotokopije dokumenata koje nisu overene od strane nadležnog organa neće se razmatrati.

XII Mesto, dan i vreme kada će se sprovesti izborni postupak:

Izborni postupak će se sprovoditi u Opštinskoj upravi opštine Mali Zvornik, sala Opštinskog veća dana 03.09.2024. godine sa početkom u 10 časova o čemu će kandidati biti obavešteni putem imejl adrese.

XIII Lice koje je zaduženo za davanje obaveštenja o internom konkursu

Vesna Ilić, Šef Odseka-Poslovi radnih odnosa i poslovi upravljanja ljudskim resursima, telefon:015/472-035.

Obrasci prijava za sve radna mesta nalaze se na veb prezentaciji  www.malizvornik.ls.gov.rs

*Neblagovremene, nedopuštene, nerazumljive ili nepotpune prijave biće odbačene.

Svi izrazi, pojmovi, imenice, pridevi i glagoli u ovom oglasu koji su upotrebljeni u muškom gramatičkom rodu, odnose se bez diskriminacije i na osobe ženskog pola.

Ovaj oglas objavljen je na oglasnoj tabli Opštinske uprave opštine Mali Zvornik i na veb prezentaciji www.malizvornik.ls.gov.rs

 

Broj: 002472170 2024 06107 004 014 112 006 29 001
Datum: 22.08.2024. godine

                                                        Zameniknačelnika Opštinske uprave
Branko Ilić, dipl. pravnik

Tekst Konkursa

Obrazac prijave