Na osnovu člana 7. Uredbe o uslovima pribavljanja i otuđenja nepokretnosti neposrednom pogodbom i davanja u zakup stvari u javnoj svojini, odnosno pribavljanja i ustupanja iskorišćavanja drugih imovinskih prava, kao i postupcima javnog nadmetanja i prikupljanja pisenih ponuda (“Službeni glasnik RS“ broj 16/18 i 79/2023), člana 44. i 45. Odluke o pribavljanju, korišćenju, raspolaganju i upravljanju stvarima i drugim imovinskim pravima u javnoj svojini opštine Mali Zvornik („Službeni list opštine Mali Zvornik“ broj 14/19 i 15/19), Komisija za sprovođenje postupka davanja u zakup nepokretnosti u javnoj svojini opštine Mali Zvornik – Poslovnog prostora – dela objekata Stara pilana, zemljišta za redovnu upotrebu istog i dela trafo stanice u Malom Zvorniku, formirana rešenjem Predsednika opštine broj 001662271 2024 06107 003 000 060 107 04 002 od 15.05.2024. godine, objavljuje

OGLAS
O DAVANJU U ZAKUP NEPOKRETNOSTI U JAVNOJ SVOJINI OPŠTINE MALI ZVORNIK

-Poslovnog prostora–
dela objekata Stara pilana, zemljišta za redovnu upotrebu istog i dela trafo stanice u Malom Zvornik, u ulici Svetosavska br. 47, u postupku prikupljanja pismenih ponuda

 

Zakupodavac poslovnog prostora, zemljišta za redovnu upotrebu istog i dela trafo stanice na katastarskoj parceli broj 1124/1 KO Mali Zvornik je opština Mali Zvornik.

Daje se u zakup poslovni prostor, zemljište za redovnu upotrebu istog i deo trafo stanice na katastarskoj parceli broj 1124/1 KO Mali Zvornik (list nepokretnosti broj 1248 KO Mali Zvornik) u javnoj svojini opštine Mali Zvornik u postupku prikupljanja pismenih ponuda i to:

Poslovni prostor:

  1. deo hale 3 neto površine P=398 m2
  2. hala 4 neto površine P=109 m2

Zemljište za redovnu upotrebu:

1.površina između hala P = 407m2

  1. travnata površina P= 1.044m2
  2. površina parkinga pod asfaltom P = 1.611m2

Trafo stanica:

  1. Deo trafo stanice snage 500 kw/h

Pravo na podnošenje pismenih ponuda imaju preduzetnici ili pravna lica koja:

  • imaju sedište, ogranak ili neki drugi organizacioni oblik na teritoriji opštine Mali Zvornik i prihvate obavezu da u navedenom poslovnom prostoru u roku od dve godine od dana stupanja u posed poslovnog prostora zaposle najmanje 100 radnika. Pismene ponude dostavljene od strane ponuđača koji nemaju sedište, ogranak ili neki drugi organizacioni oblik na teritoriji opštine Mali Zvornik uzeće se u razmatranje ukoliko ponuđač u okviru dokumentacije dostavi potpisanu izjavu o prenosu sedišta, ogranka ili nekog drugog organizacionog oblika na teritoriju opštine Mali Zvornik u roku od tri meseca od dana zaključenja ugovora o zakupu.

Troškovi poreza na imovinu i troškovi redovnog održavanja padaju na teret Zakupca.

Od prava na podnošenje pismenih ponuda izuzimaju se sledeći preduzetnici i pravna lica:

  1. Pravna lica i preduzetnici u teškoćama, u smislu propisa kojima se uređuju pravila za dodelu državne pomoći;
  2. Koji imaju dospele, a neizmirene obaveze u sedištu poslovanja i opštini Mali Zvornik;
  3. U kojima Republika Srbija, autonomna pokrajina ili jedinica lokalne samopurave ima učešće u vlasništvu;
  4. Koji su u obavezi povraćaja nedozvoljene državne pomoći;
  5. Kojima je bio raskinut ugovor o dodeli podsticajnih sredstava od Komisije za dodelu državne pomoći ili Ministarstva privrede Republike Srbije.

Rok trajanja zakupa je 25 godina.

Javno otvaranje prispelih ponuda obaviće se  dana 30.05.2024. godine u zgradi opštine Mali Zvornik, ulica Kralja Petra I broj 38, Mali Zvornik u sali Opštinskog veća u 13:00 časova.

Rok za dostavljanje pismenih ponuda je 10 dana od dana objavljivanja Oglasa u dnevnom listu „Informer“. Rok počinje da teče narednog dana od dana objavljivanja. Ponude u navedenom roku dostaviti preporučenom poštanskom pošiljkom u zatvorenoj koverti na kojoj je naznačeno „Ponuda za zakup poslovnog prostora – objekat Stara pilana, „NE OTVARATI“ na adresu opštine Mali Zvornik, ulica Kralja Petra I broj 38, 15318 Mali Zvornik ili ih u navedenom roku uz identičnu naznaku na koverti, predati na šalteru pisarnice opštine Mali Zvornik, ulica Kralja Petra I broj 38, 15318 Mali Zvornik.

Neblagovremenim će se smatrati sve ponude koje su predate na pisarnicu opštine Mali Zvornik ili šalter pošte posle 27.05.2024. godine.

Uvid u dokumentaciju u vezi sa nepokretnošću koja se daje u zakup biće moguće izvršiti u zgradi opštine Mali Zvornik u ulici Kralja Petra I broj 38, Mali Zvornik u kancelariji broj 17, Opštinske uprave opštine Mali Zvornik u periodu od 07 do 15 časova, svakog radnog dana.

Nepokretnost koja se izdaje u zakup može se razgledati radnim danima tokom trajanja roka za dostavu ponuda u periodu od 07:00 do 15:00 časova. Nepokretnost se ne može davati u podzakup.

Minimalna visina zakupnine za poslovni prostor na mesečnom nivou je 10.990,00 RSD bez PDV-a, a utvrđena je na osnovu „Nalaza o minimalnom iznosu zakupa nepokretnosti na delu kompleksa Stara Pilana“, izrađenog od strane Društva za konsalting i reviziju D.O.O.  KPMG Beograd, koji je zaveden kod Opštinske uprave opštine Mali Zvornik pod brojem 404-104/02-2022/10 od 10.01.2023. godine.

Svi ponuđači dužni su položiti depozit u iznosu od 10.990,00 RSD uplatom na tekući račun Opštinske uprave opštine Mali Zvornik broj 840-789804-38 sa pozivom na broj 97 97-065.

Rok za povraćaj depozita najpovoljnijem ponuđaču je sedam dana od dana zaključenja ugovora o zakupu,  ukoliko ponuđač ne zaključi ugovor o zakupu gubi pravo na povraćaj depozita.

Rok za povraćaj depozita ostalim učesnicima u postupku prikupljanja pismenih ponuda je sedam dana od dana donošenja odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača. U ponudi se obavezno navodi broj računa na koji će se izvršiti povraćaj depozita.

Ponuđač koji bude izabran za najpovoljnijeg dužan je da u roku od 15 dana od dana zaključenja ugovora o zakupu poslovnog prostora uplati 6 mesečnih zakupnina unapred.

Ponuda koja se dostavlja obavezno sadrži:

  • dokaz da ponuđač na teritoriji opštine Mali Zvornik ima sedište, ogranak ili neki drugi organizacioni oblik,
  • dokaz o uplati depozita,
  • broj novozaposlenih radnika za koje ponuđač uzima obavezu za zapošljavanje u skladu sa Oglasom,
  • za preduzetnike: ime i prezime preduzetnika, adresu, broj lične karte, jedinstveni broj građana, naziv radnje, matični broj, sedište ili adresu izdvojenog mesta poslovanja;
  • za pravna lica: naziv i sedište, kopiju rešenja o upisu pravnog lica u registar kod nadležnog organa, kao i punomoćje za lice koje zastupa podnosioca prijave.
  • Uverenje Lokalne poreske administracije (za svaku opštinu u kojoj posluje) o izmirenim obavezama po osnovu lokalnih izvornih javnih prihoda;
  • Potpisane i overene sledeće izjave date pod materijalnom i krivičnog odogovornošću:
    • da ponuđač nije u teškoćama, u smislu propisa kojima se uređuju pravila za dodelu državne pomoći;
    • da ponuđač nije u obavezi povraćaja nedozvoljene državne pomoći;
    • da ponuđaču nije raskinut ugovor o dodeli podsticajnih sredstava od Komisije za dodelu državne pomoći ili Ministarstva privrede Republike Srbije;
  • Svi ponuđači koji nemaju sedište, ogranak ili neki drugi organizacioni oblik na teritoriji opštine Mali Zvornik dužni su da u okviru ponude dostave izjavu pod punom krivičnom i materijalnom odgovornošću da će u roku od tri meseca od dana zaključenja ugovora o zakupu izvršiti prenos sedišta, ogranka ili nekog drugog organizaconog oblika na teritoriju opštine Mali Zvornik.

Neblagovremene ili nepotpune ponude će se odbaciti.

Izbor najpovoljnijeg ponuđača vrši se primenom kriterijuma visine ponuđene zakupnine.

Ukoliko u postupku dva ili više ponuđača ponude isti iznos zakupnine, komisija će pozvati ponuđače koji su ponudili isti iznos zakupnine da u roku od tri dana od dana prijema poziva, dostave novu pismenu zatvorenu ponudu sa uvećanim iznosom zakupnine u odnosu na prethodno datu ponudu, na osnovu kojih će komisija utvrditi najpovoljnijeg ponuđača.

Ukoliko ponuđači iz prethodnog stava u roku od tri dana ne dostave novu ponudu, odnosno ako su ponuđači dostavili novu ponudu sa istovetnom zakupninom, komisija će putem žreba izvršiti izbor najpovoljnijeg ponuđača.

Svi ponuđači će o izboru zakupca biti obavešteni pismenim putem u roku od sedam dana od dana donošenja odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača.

Postupak prikupljanja pismenih ponuda sprovešće se i ukoliko pristigne samo jedna ponuda. Dodatne informacije vezane za objavljen oglas moći će se dobiti na broj telefona 015 7-195-198, lice za kontakt Milica Živanović, dipl.pravnik.

Broj:001662271 2024 06107 003 000 060 107 01 003
Dana: 17.05.2024. godine                                                     

Komisija za sprovođenje postupka
davanja u zakup nepokretnosti u
javnoj svojini opštine Mali Zvornik

Tekst Javnog oglasa