Republika Srbija
Opština Mali Zvornik
Štab za vanredne situacije
Broj:820-53/8
Dana:10.12.2020.godine
Mali Zvornik

Na osnovu člana 41.stav 4. Zakona o smanjenju rizika od katastrofa i upravljanju vanrednim situacijama („Službeni glasnik RS“ broj 87/2018) Štab za vanredne situacije opštine Mali Zvornik na sednici održanoj 10.12.2020. godine doneo je

PREPORUKU
I

Počev od 11.12.2020. godine do stvaranja povoljnije epidemiološke situacije u Opštinskoj upravi Opštine Mali Zvornik, organizovati rad na sledeći način:
1. omogućiti rad od kuće svim zaposlenima kod kojih to radni proces dopušta i kojim radom se ne ugrožava funkcionisanje i obavljanje nadležnosti napred navedenog pravnog lica;
2. ukoliko bi radom od kuće bilo otežano funkcionisanje i obavljanje nadležnosti Opštinske uprave opštine Mali Zvornik, izvršiti preraspodelu radnog vremena (smenski rad, naizmenični rad po danima i sl.) na taj način što u radnom prostoru/kancelarijama poslodavca ne sme boraviti istovremeno više od 3 zaposlena;
3. zabranjuje se okupljanje više od 3 zaposlena kod poslodavca u zajedničkim prostorijama, odnosno van radnog prostora/kancelarija, kao i odlazak zaposlenih u radne prostore/kancelarije drugih zaposlenih bez propisane zaštitne opreme, a sve radi sprečavanja širenja zarazne bolesti COVID-19.

II

Opštinska uprava će od petka primenjivati redukovan rad sa strankama, u cilju suzbijanja koronavirusa.

Apeluje se na stranke da bez preke potrebe ne dolaze u opštinsku upravu, a sve potrebne informacije mogu dobiti na sledeće brojeve telefona ili na mejl adrese https://malizvornik.ls.gov.rs/kontakt/

Centrala – 015/7 – 195 – 188
Načelnik Opštinske uprave – 015/7 – 195 – 188 lokal 115
Opštinsko pravobranilaštvo – 015/7 – 195 – 188 lokal 130
Interni revizor – 015/7 – 195 – 198
Budžetski inspektor – 015/472-861
Kabinet predsednika opštine – 015/7 – 195 – 188 lokal 131

Odeljenje za privredu, inspekcijske poslove, urbanizam i objedinjenu proceduru
Rukovodilac odeljenja – 015/7 – 195 – 188 lokal 124
Javne nabavke – 015/7 – 195 – 188 lokal 127
Komunalna inspekcija – 015/7 – 195 – 194
Građevinska inspekcija – 015/7 – 195 – 188 lokal 124
Saobraćajna inspekcija – 015/7 – 195 – 188 lokal 124
Prosvetna inspekcija – 015/7 – 195 – 194
Urbanizam i objedinjena procedura – 015/7 – 195 – 188 lokal 128
Imovinsko-pravni poslovi – 015/7 – 195 – 198
Poslovi u oblasti rudarstva i geologije – 015/7 – 195 – 193
Poslovi planiranja odbrane – 015/7 – 195 – 194
Služba za odnose za javnošću – 015/7 – 195 – 188 lokal 115
Služba za stručne poslove organa opštine – 015/7 – 195 – 188 lokal 121
Poslovi poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede – 015/7 – 195 – 193
Kategorizacija turističkih objekata – 015/7 – 195 – 193
Stambene zajednice – 015/7 – 195 – 193

Odeljenje za finansije, opštu upravu i društvene delatnosti
Rukovodilac odeljenja – 015/7 – 195 – 188 lokal 105
Poslovi pisarnice i overe dokumenata – 015/7 – 195 – 188
Služba budžeta – 015/472-861
Matična služba – 015/427 – 862
Birački spisak – 015/7 – 195 – 196
Socijalna i dečija zaštita – 015/472 – 035
Boračko-invalidska zaštita – 015/472 – 035
Radni odnosi i upravljanje ljudskim resursima – 015/7 – 195 – 188 lokal 110
Privatno preduzetništvo – 015/7 – 195 – 193
Porodiljska prava – 015/7 – 195 – 193
Energetski zaštićeni kupci – 015/7 – 195 – 193
Služba za informacione tehnologije – 015/7-195-195
Služba za održavanje zgrade – 015/7 – 195 – 188 lokal 100

Odeljenje za lokalnu poresku administraciju
Rukovodilac odeljenja – 015/472-350
Poreski inspektor, kontrola i naplata poreskog duga – 015/7 – 195 – 188 lokal 125
Poreske prijave, uverenja i naplata – 015/7 – 195 – 188 lokal 126

Radno vreme šalter sale ostaje nepromenjeno.

Građani u šalter sali mogu pribaviti izvode iz matične knjige rođenih, venčanih i umrlih, podneti zahtev za pokretanje postupka iz oblasti građanskih stanja, stambenih zajednica, imovinske oblasti.
U šalter sali mogu podneti zahtev za reprogram, zahtev za preknjižavanje, poreske prijave, zahtev za uverenje, razne prigovore i zahteve, preuzeti uverenje na šalteru. U šalter sali stranke mogu podneti prijavu ili zahtev za postupanje od svih inspekcija opštinske uprave. U šalter sali građani mogu da dobiju sve zahteve kao i informacije vezane za način ostvarivanja prava na dečiji dodatak, porodiljska bolovanja, roditeljski dodatak i regresiranje.

III

Ovu preporuku objaviti na internet stranici Opštine Mali Zvornik

ZAMENIK KOMANDANTA ŠTABA
Miloš Radojčić, s.r.