Opština Mali Zvornik učestvovala je proteklog vikenda na festivalu „Beogradski manifest“, na kojem je više od 40 opština iz Srbije predstavilo svoje turističke potencijale.

Događaj je održan na Sava Promenadi, od 27. do 29. maja.

Jedinstvenu turističku ponudu Malog Zvornika, kulturno nasleđe, lokalnu gastronomiju, privredne i ekonomske potencijale prezentovala je Turistička organizacija opštine Mali Zvornik, na štandu Zapadne Srbije.

Na Beogradskom manifestu Mali Zvornik predstavljen je po prvi put, a njegova atraktivna ponuda, koju čine lokacije poput Zvorničkog jezera, Podzemnog grada Karađorđevića i arheološkog nalazišta Orlovine, kao i očuvan prirodni ambijent privukli su pažnju velikog broja posetilaca koji su se interesovali za mogućnosti koje turistima pruža ova opština.

Prema rečima predsednika opštine, Zorana Jevtića, bila je ovo odlična prilika za promociju Malog Zvornika kao veoma zanimljive turističke destinacije.

„Beogradski manifest pružio nam je novu sjajnu priliku za promociju opštine Mali Zvornik i njene bogate turističke ponude. Osim kulturnog nasleđa, istorijskih znamenitosti i prirodnih lepota našeg kraja, predstavili smo manifestacije koje nas očekuju tokom predstojeće letnje sezone i pozvali posetioce da učestvuju na njima, pre svega na 12. Skobaljijadi i Gurmanijadi koja nas, kao prva u nizu, očekuje već 11. juna. Skupovi kao što je ovaj uvek su dobra prilika da naučimo nešto novo, obnovimo postojeće kontakte i uspostavimo nove korisne saradnje. Tako je bilo i ovog puta i stoga ćemo nastojati da i ubuduće iskoristimo svaku sličnu priliku i mogućnost za promociju našeg mesta“, rekao je Jevtić.

Cilj festivala održanog 8. put bio je da se izlagači predstave na što bolji način kako bi posetiocima što vernije preneli autentičan duh i atmosferu svih krajeva Srbije i učinili festivalski prostor interaktivnom platformom za komunikaciju sa potencijalnim konzumentima turističkih proizvoda i usluga.

Pored predstavljanja turističkih potencijala Srbije i susednih zemalja, na sajmu na otvorenom priređeni su raznovrsni festivalski sadržaji, podeljeni u deset zona.

Organizovane su izložbe oldtajmera, skulptura od slame i izložba „Dobra stara vremena”, posvećena jugonostalgičarima.

U zoni za najmlađe „Mašta može svašta” upriličeni su celodnevni zabavni programi za decu, kreativne radionice i predstave, uz kostimirane junake iz bajki, klovnove i mađioničare. 

„Lotel Media Group“ Loznica/LJ.Ristanović